PDA

View Full Version : Pajama Party Chat!



Danyale
08-25-2011, 11:07 AM
We are kicking off a weekend of FUN here at Digichick!

To start things off with a BANG we are hosting a
Pajama Party Chat
Friday, August 26th at 10pm EST until ????

(First one to fall asleep gets their face painted...just sayin')

http://i47.servimg.com/u/f47/14/97/30/50/pajama10.jpg

We will chatting about all sorts of "girl things" and also passing along
information about the storewide 30% OFF SALE, special challenges including
a 50% OFF SALE on all store boutique collabs, and how to
to WIN even more PRIZES

~ Hope to see you all there in your pj's and ready to PARTY~

VickyD
08-25-2011, 12:39 PM
Have fun ladies !! I'll be in the land of nod as it'll be 3am for me LOL

Danyale
08-25-2011, 12:51 PM
I know, it is hard to grab the perfect time......you may want to check and see if anyone is still there when you wake up! Some others are going to come by in their am, so I am sure it will last a while, LOL!

VickyD
08-25-2011, 03:29 PM
LOL - Might just do that hahahaha I'll still be in my PJ's too !! xx

nicoleseitler
08-25-2011, 11:46 PM
Woo-hoo!! I'm excited. I hope I remember to actually show up. :lol:

Danyale
08-26-2011, 08:18 AM
hahahaha, I hear ya. We need to set our clocks, or maybe send out a "Panty Raid"!

teachermom_Rach
08-26-2011, 10:29 AM
Lol...Hopefully I'll remember, it's right after the kids go to bed for me (and hubby, since he'll be up at 4 am for work tomorrow!), so hopefully I remember when I sit down for the day! :)

Danyale
08-26-2011, 10:51 AM
I will make sure I post again on FB later too!! :)

MamaB
08-26-2011, 04:58 PM
Hmmm ... face painting? Is that the kind we do for kids at the carnival, the goopy-goo facial masque or the "she put her makeup on with a trowel" type? :wink:

Danyale
08-26-2011, 05:47 PM
bwahahahahahahahahahahaha, hmmmmm, not sure! :)

Pamie
08-27-2011, 08:51 AM
So much fun last night! How late did you girls stay up?

Danyale
08-27-2011, 09:30 AM
Oh gawd, sister. We were finally down to 2 at 12:45 my time. So it lasted for almost 4 hrs...bwahahahahahahahahahaha. Ack!!!

teachermom_Rach
08-27-2011, 11:15 AM
Now I'm draggin' this morning. Getting ready to go buy cupcakes this morning, so that should pick me up (and the neighbor who had surgery this week...she needs a chocolate fix too!)!

nicoleseitler
08-27-2011, 04:39 PM
Aww! Did you have fun?! I was spending time with my hubby. See! I told you I'd forget. :lol:

Nathalie
08-27-2011, 05:34 PM
We did have fun, I would say, right Anne LMAO???:haha: And hubby finished mowing the lawn while I was chatting... uhm, I mean designing... Just wish I could have stayed longer.