PDA

View Full Version : Super Cool Secret Toot!



KimMauch
07-26-2005, 10:49 PM
So excited! I have my best TOOT ever, but I can't say anything quite yet.
Can't wait to let the secret out to my chick friends! :D :D :D
Kim

c_lyle
07-26-2005, 10:53 PM
Ahhh maaaaaaan! You're just mean! lol! jk! How long do you have to wait before you can spill the beans?

happyrobyn
07-26-2005, 11:31 PM
No fair! We won't tell ... we promise!!!!

Kat Stokes
07-27-2005, 12:43 AM
Well dangit, who can you trust if you can't trust us chicks?????? LOL!!! :)

~~Andie~~
07-27-2005, 07:57 AM
you are such a tease!!!!

Amy Tanabe
07-27-2005, 08:04 AM
Ack!!! Boy have I been speculating and I have one little hunch . . . .so can you give little hints? or at least tell us when you can spill the beans? :)

KimMauch
07-27-2005, 08:46 AM
Thanks for your congrats!
I'm supposed to get more info later this week or early next. And, I really hate to be a tease, I just had to say something or I would die. :D I promise I will let you guys know as soon as I can. I just don't wanna jinx anything, you know? But it's pretty darn cool. :) Kim

Vania16
07-27-2005, 09:53 AM
Well Congrats! Can't wait to hear :)

Valgal
07-27-2005, 10:06 AM
Well now, that's just plain 'ol mean ;) Congrats on your news, can't wait to hear more about it!

MarshaZepeda
07-27-2005, 10:37 AM
(impatiently twiddling my thumbs to find out what's up....) ;) lol! Congrats, Kim! I'm sure that whatever it is, it's gonna be FAB!

andreavictoria
07-27-2005, 12:40 PM
Gosh Kim, thanks for leaving us in the dark, lol...j/k. I am so thrilled for you! Congrats!

Leora
07-27-2005, 12:49 PM
hmmm..wonder what it could be????? CONGRATS whatever it is...and I can't wait to find out! :)

thequeenofquirk
07-27-2005, 02:37 PM
haha. any news yet!?! whatever it is, congrats!! :)

Laura_A
07-27-2005, 05:39 PM
Can't wait to hear... you big tease! lol

holly
07-27-2005, 05:48 PM
she is a tease!!

paula_duncan
07-27-2005, 06:09 PM
This is very unnerving. I need to know. I really really need to know. It must be really really really big. don't make us wait too long...lol. Congrats on whatever it is!

Heather
07-30-2005, 01:54 PM
It's not nice to tease Kim! Can't wait to hear what it is, but I'm sure it's great...you deserve big toots!

Ms. Scrappy Pants
07-31-2005, 11:41 AM
secrets secrets are no fun secrets secrets hurt someone. OK, so I guess this secret won't really hurt someone, but come on!! Tell already!! I'll give you a piece of candy!!!

KimMauch
08-02-2005, 10:17 AM
Ohhh, an offer for candy? I can never resist that! Well, I think I'm pretty lame at giving hints... what can I say without getting myself into trouble?
How about this? It is for an upcoming special issue of a regular magazine. And, it is more than a couple of layouts. Does that help? I really wanted this, but never thought I would get it. Anyone, I can't wait to spill the whole story to you guys! :D
Kim

MarshaZepeda
08-02-2005, 10:37 AM
So how much longer do we have to wait? lol!

ScrapHappyME!
08-02-2005, 10:49 AM
This is torturous!!!!! (sp?)

LOL!

Maybe she got her own column in the special mag?!!! :)

holly
08-02-2005, 12:20 PM
is it a spotlight in digital 4?

ScrapnShamrock
08-15-2005, 08:35 PM
Any new news on this....I have just read through this thread and am very curious now myself!!!

Congrats!

Whatever it is sounds really great!!

happyrobyn
08-15-2005, 08:42 PM
Yeah ... we want an update darn it!!!

ScrapHappyME!
08-16-2005, 12:23 AM
Update! Update! Update! teehee ;)

KimMauch
08-16-2005, 01:05 AM
i haven't asked yet if it was ok to say... so sorry! Here's a hint: you may have to wait until November to find out. :thinking2

c_lyle
08-16-2005, 01:12 AM
Here's a hint: you may have to wait until November to find out. :thinking2

Now that doesn't help Kim! lol! Whatever it is IT MUST BE GOOD!

HeidiD
08-16-2005, 01:12 AM
No fair, Kim! We wanna know now!

holly
08-16-2005, 04:55 PM
hee hee :wink_smil

c_lyle
08-16-2005, 06:05 PM
hee hee :wink_smil

Hmmmmmm........ I think Holly knows something that we don't :sarcastic lol!

holly
08-16-2005, 09:28 PM
i think secrets are fun! :mouth_clo

c_lyle
08-16-2005, 10:28 PM
Here's a hint: you may have to wait until November to find out. :thinking2

November 15th? :thinking2

paula_duncan
08-16-2005, 11:32 PM
i think secrets are fun! :mouth_clo


I agree.....nothing like a good secret that you would eventually get to tell. The suspence is exhilerating.

misty
09-22-2005, 02:02 PM
Congratulations!!!! Did you spill yet? Can you spill yet? Whatever it is I can't wait to hear the good news!

MarshaZepeda
09-22-2005, 02:21 PM
Dang! The suspense is KILLING me! Girl - you GOTTA spill! :51:

Angie
10-27-2005, 01:35 PM
This is all so exciting...... we will all know soon enough in a few days.....

I can't wait to here the stories of the featured designers.....

MarshaZepeda
10-27-2005, 02:01 PM
Ahhhh... I see... so Angie... you must have the inside scoop!

Angie
10-27-2005, 02:08 PM
Hi Marsha-

I have been looking around this web site and having a blast.... such wonderful and creative people are hanging out here.

No, I really don't have an inside scoops on the issue.... :) I have just been listening and watching for any leaks on the upcoming issue of SS4...... lurking in all the corners, reading the forums..... I am just so excited to see all of my friends layouts in the issue. We have all made friends with each other and it is always so fun when these issues come out.

So far what I have found out on the featured designers in ss4
-several are out of the country
-maybe one is in this thread (congrats!!)
-several are asian
-the format is being changed a little- more like the HOF stuff!!!

I can't wait!!!

InLoveWithDOTS
12-02-2005, 06:54 AM
It's December now.... have you spilled it yet? LOL

suzy
12-18-2005, 07:48 AM
I just bought SS DS4 and was flicking through the Artist Profiles when I saw your name and photo!!! I actually turned around to DH and said -"Hey, I know this person". Wow, Kim - that is so fantastic!! Congratulations. WTG!